Handlekurv

    Produkt Pris Antall Delsum

Totalpris

Delsum 0.00 kr
Totalt 0.00 kr
Betalingsløsninger TestkitsNorge.no

Informasjon om frakt og betaling

Kan jeg få pakken rett til hentested (unngå postkasse)?

Ved utsjekk, velg “Til hentested (Postnord)” for å garantere at pakken kommer rett til nærmeste hentested i stedet for i postkasse/på dørmatte.

Med vår standard fastprisløsning for frakt sendes pakken med Postens “Pakke i postkassen”. Pakken leveres da i postkassen dersom den får plass. Du kan også ved utsjekk velge å få den levert på dørmatten om pakken ikke passer i postkassen.

Kan jeg bestille anonymt?

For å få fullført en ordre og sendt denne til deg, er vi nødt til å motta navn og adresse. Dine persondata lagres imidlertid sikkert hos oss og blir aldri solgt til en tredjepart. Betaling med kredittkort gjennom vår betalingsleverandør Quickpay/Clearhaus er helt trygt og vil ikke vise ord relatert til test-kits på din kontoutskrift.

Brevpost koster 79 kr for pakker under 350 g, 140 kr for pakker på 0.35 – 1 kg og 175 kr for pakker på 1 – 2 kg. Vi kan dessverre ikke tilby brevpost for større bestillinger, og det kan ikke kombineres med tilbudet vårt om gratis frakt.

Pick-up-tjenesten er i utgangspunktet avviklet, men ta kontakt med kontaktskjemaet eller på kontakt(at)testkitsnorge.no om du fortsatt ønsker å hente pakken av hensyn knyttet til sikkerhet, diskresjon eller personvern.

Ønsker du kryptert kommunikasjon? Lag deg en kryptert e-postadresse på www.protonmail.com og send oss en e-post til testkitsnorge(at)protonmail.com.

Tilbyr dere salg av større kvanta?

Ja, vi har mulighet til å levere større kvanta til rabatterte priser til f.eks. ideelle organisasjoner og firmaer. Ta kontakt på kontakt(at)testkitsnorge.no for nærmere avtale.

Hva er brevpost?

Brevpost er sendinger sendt med frimerker. Disse er uten sporing og er derfor ekstra anonyme om du skulle foretrekke det. Dette kan du velge som et fraktalternativ ved utsjekk.

Brevpost koster 79 kr for pakker under 350 g, 140 kr for pakker på 0.35 – 1 kg og 175 kr for pakker på 1 – 2 kg. Vi kan dessverre ikke tilby brevpost for større bestillinger, og det kan ikke kombineres med tilbudet vårt om gratis frakt. Slike pakker er ikke sporbare og forsikret, og vi tar derfor ikke ansvar for pakker som eventuelt ikke kommer frem.

Kan jeg hente pakken selv?

Pick-up-tjenesten er i utgangspunktet avviklet, men ta kontakt med kontaktskjemaet eller på kontakt(at)testkitsnorge.no om du fortsatt ønsker å hente pakken av hensyn knyttet til sikkerhet, diskresjon eller personvern.

Bruk gjerne Protonmail og send til testkitsnorge(at)protonmail.com om du ønsker kryptert kommunikasjon.

Sendes varene på en diskré måte?

Vi bruker anonyme konvolutter og pappesker uten å nevne ord relatert til test-kits eller TestkitsNorge.no på utsiden. Ønsker du en ekstra anonym forsendelse, kan du velge brevpost som fraktalternativ. Brevpost koster 79 kr for pakker under 350 g, 140 kr for pakker på 0.35 – 1 kg og 175 kr for pakker på 1 – 2 kg. Vi kan dessverre ikke tilby brevpost for større bestillinger, og det kan ikke kombineres med tilbudet vårt om gratis frakt.

Har dere aldersgrense på kjøp?

Ja, vi har en aldergrense på 18 år for kjøp av våre produkter.

Hva er leveringstiden?

Dersom varene du har bestilt er på lager, vil pakken normalt sendes fra oss innen 24 timer etter bestilling (gjelder mandag til og med fredag kl. 11:00). Bestillinger gjort før 11:00 blir som regel sendt samme dag. Dette gir som regel en leveringstid på 1-4 virkedager. Noe lengre leveringstid kan påregnes ved f.eks. bestilling rett før helg og andre helligdager, og til postadresser langt unna Oslo. Vi opplyser på nettsiden ved større avvik på leveringstid og vi tar kontakt med deg hvis vi forventer en vesentlig lengre leveringstid etter bestilling.

Nevnes test-kits på kontoutskriften min?

TestkitsNorge.no etterstreber størst mulig diskresjon. Ord som «test-kit», «TestkitsNorge.no» og lignende vil ikke synes på din kontoutskrift ved betaling med kort og heller ikke utenpå pakker vi sender.

Lagrer dere og utleverer person- og kjøpsdata?

Vi behandler personlig informasjon med størst mulig sikkerhet og diskresjon. All informasjon mottatt fra kunder selges aldri til en tredjepart. Kortdetaljer og lignende brukes kun i kjøpsøyeblikket og vil aldri bli lagret hos oss.

Besøk vår side med oversikt over salgsbetingelser og personvern for mer informasjon.

Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?

Gjennom vår sikre betalingsløsning levert av QuickPay/Clearhaus har du mulighet til å betale med vanlige bankkort som Visa og Mastercard.

Les mer om Clearhaus her: https://www.clearhaus.com/no/

Hvordan returnerer jeg en vare?

Retur kan blant annet være aktuelt dersom du ønsker å benytte deg av angreretten eller hvis du ønsker å reklamere på et kjøp. Hvis du trenger hjelp med dette, ikke nøl med å ta kontakt ved å bruke kontaktskjemaet på nettsiden eller ved å sende oss en mail. Er det en feil eller mangel på varen/bestillingen, dekker vi selvfølgelig returkostnadene og sender deg nytt produkt.

Etter fysisk mottak av en bestilling, kan du innen 14 dager returnere en vare ved bruk av angreretten. Dette forutsetter at varene er uskadet, ubrukte og med eventuelle forseglinger intakt.

Guide for retur ved bruk av angrerett:
1. Fyll ut angrerettsskjema og send det per e-post til kontakt(at)testkitsnorge.no innen 14 dager fra fysisk mottak av bestilling.
2. Dersom varen skal returneres, legg den tilbake i esken og forsegl pakken ordentlig.
3. Besøk nærmeste postkontor, betal for frakt og send pakken tilbake til adressen på pakkseddelen.

Hva tilbyr dere av garanti og reklamasjonsrett?

Ta kontakt med oss om du angrer eller er misfornøyd med noe, så ordner vi selvfølgelig opp 🙂

TestkitsNorge.no følger kjøpsloven, forbrukerkjøpsloven og andre relevante lover og forskrifter. Gjennom reklamasjonsretten kan du kreve utbedring, ny vare, prisavslag eller heving dersom du oppdager feil som fantes på kjøpstidspunktet. Du må imidlertid melde fra om reklamasjonen til oss snarest mulig etter at feilen ble oppdaget. I tillegg til reklamasjonsretten plikter vi å gi deg 14 dagers angrefrist på kjøpet. Vi sender derfor et angrerettskjema på mail ved bestilling som du kan bruke dersom du angrer på kjøpet.

Hvordan sendes varene?

Vi sender test-kits fra vårt lager i Oslo med Posten i konvolutter og pappesker. TestkitsNorge.no og ord relatert til test-kits nevnes aldri på utsiden av pakken. Ønsker du en ekstra anonym forsendelse, kan du velge brevpost som fraktalternativ. Brevpost koster 79 kr for pakker under 350 g, 140 kr for pakker på 0.35 – 1 kg og 175 kr for pakker på 1 – 2 kg. Vi kan dessverre ikke tilby brevpost for større bestillinger, og det kan ikke kombineres med tilbudet vårt om gratis frakt.

Om du vil garantere at pakken kommer direkte til hentested og ikke kommer i postkassen, velg “Til hentested (unngå postkasse)” som fraktalternativ ved utsjekk,

Tilbyr dere kryptert kommunikasjon?

Ja, lag deg en kryptert e-postadresse på www.protonmail.com og send oss en e-post til testkitsnorge(at)protonmail.com.
Du kan også bruke den krypterte meldingstjenesten Signal og sende oss en melding på nummeret 466 599 30.

Vår public key er som følger om du i tillegg vil kryptere meldingen med PGP.

—–BEGIN PGP PUBLIC KEY BLOCK—–
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=LUk9
—–END PGP PUBLIC KEY BLOCK—–

 

 

Sporingsstatus “Ingen sending er mottatt ennå … “?

Beskjeden “Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette” kan i visse tilfeller stå som status ved bruk av Postens sporingssytem. Dette skjer selv om pakkene er sendt fra vårt lager ettersom sporingsloggen først oppdateres på hovedpakketerminalene. Det kan derfor ta noe tid (1-3 dager) før pakkene får ny status på tross av at de har blitt postlagt av oss.

Statusen kan stå som “Ingen sending er mottatt…” noe lengre ved bestilling i eller rett før helger og helligdager ettersom Posten kun behandler pakker på hverdager (mandag til og med fredag kl 16.).